Jak działa Wimdu?

Wimdu to największa europejska platforma oferująca apartamenty wakacyjne. Dowiedz się jak dokonać rezerwacji poniżej

Jak podróżować z Wimdu?

Placeholder

Znajdź zakwaterowanie

Szukanie mieszkań na Wimdu jest bardzo łatwe. Wystarczy tylko wpisać miejsce podróży, wybrać daty i kliknąć "Szukaj". Kliknij w obiekt by zobaczyć więcej szczegółów oraz recenzje poprzednich gości.
Placeholder

Zarezerwuj nocleg

Przed dokonaniem rezerwacji, zalecamy wysłanie wiadomości gospodarzowi, aby potwierdzić dostępność mieszkania i uzyskać więcej informacji. Aby zarezerwować nocleg, kliknij w "Rezerwuj teraz" i postępuj zgodnie z instrukcją na stronie.
Placeholder

Otrzymaj potwierdzenie

Po zakończeniu procesu rezerwacji, twój gospodarz ma 24 godziny na jej potwierdzenie. Wimdu wyśle Ci e-mail z potwierdzeniem jak tylko gospodarz zaakceptuje rezerwację. W trosce o bezpieczeństwo twoich pieniędzy, przelew za rezerwację noclegu przelany zostanie dopiero 24 godziny po zameldowaniu.
Placeholder

Ciesz się swoją podróżą

Kiedy twoja prośba o rezerwację zostanie zaakceptowana, pozostaje już tylko ruszać w drogę! Wkrótce otrzymasz dane kontaktowe gospodarza, dzięki czemu będziesz mógł potwierdzić godzinę twojego przyjazdu. Twój gospodarz będzie na ciebie czekał w mieszkaniu, oprowadzi cię po obiekcie i przekaże klucze.
Placeholder

Wystaw recenzję

Po powrocie z wakacji pomóż nam udoskonalić serwis Wimdu. Zachęcamy cię do wystawienia opinii o miejscu, w którym nocowałeś. Pomoże to kolejnym gościom podjąć najlepszą decyzję, które miejsce powinni wybrać.
check reviews save lock money headphones globe photos triple-tick conditions guests ribbon description

Dlaczego warto podróżować z Wimdu?

  • Zaoszczędź aż do 70%

    Odkryj najlepsze oferty do najpopularniejszych miast i innych destynacji na Wimdu WOW Deals - i zaoszczędź aż do 70%!

  • Sprawdzone apartamenty

    Zobowiązaliśmy się do zapewnienia naszym gościom najlepszej jakości noclegów. W tym celu wprowadzilismy Potrójną Kontrolę Wimdu, aby trzymać się ściśle ustalonych reguł.

  • Ogromny wybór mieszkań

    Wybierz jeden z ponad 350,000 apartamentów w ponad 100 krajach na całym świecie - od Berlina do Pekinu, masz pewność, że znajdziesz idealne zakwaterowanie.

  • Tysiące zaufanych recenzji

    Ponad milion gości oraz 5 milionów noclegów to dotychczasowy bilans Wimdu. Wszystkich gości zachęcamy do wystawiania recenzji po ich pobycie. Daje to lepszych wgląd w detale zakwaterowania a następnym podróźnikom pozwala lepiej wybrać miejsce pobytu.

  • Darmowa Obsługa Kilenta 24/7

    Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, możesz skontaktować się z naszym międzynarodowym działem obsługi klienta, w tym celu użyj specjalnego formularza kontaktowego znajdującego się w sekcji Pomoc.

Hospitality at Wimdu

Współpracujemy z naszymi gospodarzami, aby zapewnić gościom wspaniały pobyt. Aby uzyskać więcej informacji, przeczytaj nasze wytyczne dla gospodarzy Wimdu.
Nasze standardy gościnności
Placeholder

Nasze standardy jakości

  • Kontrola na miejscu

    W celu zapewnienia wysokiej jakości, przeprowadzamy kontrole na miejscu. Tysiące apartamentów zostało już sprawdzonych, a następne oceny zostaną przeprowadzone wkrótce.

  • Kontrola 365

    Po wstępnym przeglądzie na miejscu, kontrole będą przeprowadzane przez cały rok, w celu upewnienia się, że odpowiednia jakość została zachowana.

  • Recenzje Gości

    Goście, którzy korzystali z usług Wimdu, zachęcani są do pozostawienia aktualnej i obiektywnej recenzji odwiedzonego mieszkania.

FAQ Podstawy

  • Czy moja płatność jest bezpieczna?

    Płatności są bezpiecznie przetwarzane dzięki szyfrowanym połączeniom. Jak tylko dokonasz rezerwacji, całkowity koszt zostanie natychmiast zarezerwowany na koncie. Kwota zostanie odliczona z konta, tylko i wyłącznie wtedy, kiedy gospodarz akceptuje rezerwację.

  • Jak mogę skontaktować się z gospodarzem?

    Goście mogą z łatwością skontaktować się z gospodarzem za pomocą systemu wysyłania wiadomości Wimdu. Wyślij wiadomość do gospodarza, klikając na przycisk "Kontakt", który znajduje się pod zdjęciem profilu gospodarza po prawej stronie.

  • Co mam zrobić, jeśli mój gospodarz anuluje rezerwację?

    Jeśli gospodarz anuluje rezerwację, poinformujemy Cię natychmiast. Pomożemy Ci w dokonaniu nowej rezerwacji lub możeszu wybierać pełny zwrot pieniędzy za rezerwację.

  • Gdzie mogę znaleźć informacje o mojej rezerwacji?

    Otrzymasz dane kontaktowe gospodarza i dokładny adres zakwaterowania za pośrednictwem maila 'Zaakceptowana Rezerwacja'. Informacje te mogą być także wyświetlane w sekcji "Moje podróże" na Twoim koncie użytkownika.