Najczęściej zadawane pytania

Widoczność ofert

Dlaczego niektóre oferty zawierają tylko kilka zdjęć?
Prosimy naszych wynajmujących, aby zamieszczali przynajmniej trzy fotografie dla każdej oferty, ale większość z nich zamieszcza więcej. Jeżeli chcesz zobaczyć więcej zdjęć oferty, proponujemy skontaktować się z wynajmującym.
Które szczegóły dotyczące lokalizacji mieszkania są widoczne?
Pokazujemy podstawowe informacje dotyczące nazwy ulicy i mapki okolicy. Nie podajemy dokładnej nazwy ulicy w celu ochrony wynajmującego. Podróżni otrzymają takie informacje jedynie po potwierdzeniu rezerwacji przez wynajmującego.
Jaki rodzaj zakwaterowania jest dostępny na Wimdu?
Oferujemy szeroki zakres zakwaterowanie, od apartamentów i domów, po łódki i namioty. Sprawdź nasze oferty, a będziesz zaskoczony tym co znajdziesz!
Dlaczego niektóre mieszkania mają kilka opinii, a inne nie mają ich wcale?
Niektóre oferty mogą być nowe na Wimdu lub poprzedni najemcy nie zostawili opinii. Oferty będą zbierać opinie z czasem.
Czy podróżni mogą przywozić zwierzaki ze sobą?
Jest to indywidualne dla każdego zakwaterowania. Można to znaleźć w zakładce 'Dodatki'. Jeżeli masz pytania dotyczące konkretnej oferty, możesz się zapytać bezpośrednio wynajmującego, wysyłając mu wiadomość poprzez nasz serwis. Kliknij 'Skontaktuj się' przy zdjęciu oferty wynajmującego, którą jesteś zaineresowany.
Dlaczego ceny różnią się w zależności od daty?
Gospodarze mogą regulować ceny za wynajem w zależności od terminów. Istnieje wiele powodów, aby korzystać z tej możliwości, wliczając w to cenę za nocleg w okresach szczytowych. Gospodarz może ustalić stawkę dzienną, tygodniową lub miesięczną. Niektórzy gospodarze pobierają opłaty za dodatkowe osoby lub opłaty za sprzątanie. Wszystkie detale ceny za wynajem wyszczególnione są w zakładce „Szybki Podgląd” na stronie ze szczegółami oferty.
Jak mogę się skontaktować z wynajmującym?
Możesz użyć systemu obsługi wiadomości. Chcemy zachęcić wynajmującego i podróżnego do komunikacji. Jednak próby przesyłania jakichkolwiek informacji kontaktowych, będą automatycznie odrzucane.
Ile ludzi może mieszkać w jednym mieszkaniu?
Zależy to od każdej oferty indywidualnie. Znajdziesz maksymalną liczbę podróżujących w szczegółach oferty.

Rezerwowanie oferty

Czy moge się dowiedzieć o dostępności oferty w danym czasie przed próbą zarezerwowania?
Tak. Możesz zobaczyć czy mieszkanie jest dostęne w zakładce 'Dostępność' na stronie oferty.
Co zrobić, kiedy mam pytania na które chcę uzyskać odpowiedzi przed rezerwowaniem?
Jeżeli masz pytania do wynajmującego, zapraszamy do skorzystania z naszego systemu. Do tego, proszę skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Kiedy otrzymam szczegółowe dane kontaktowe wynajmującego?
Po potwierdzeniu szczegółów płatności i otrzymaniu całkowitej sumy rezerwacji. Jeżeli ten proces zostanie ukończony, otrzymasz kompletny adres wynajmującego.
Kiedy moja karta kredytowa, konto bankowe itd. będzie obciążone za moją rezerwację?
Cała suma zostanie zarezerwowana na Twoim koncie bankowym lub koncie Paypal, natychmiast po dokonaniu żadania rezerwacji. Kwota będzie pobrana tylko wtedy, gdy wynajmujący zaakceptuje Twoją prośbę o rezerwację. Należy pamiętać, że podczas korzystania z innych metod płatności, takich jak Sofort Überweisung i Ideal kwota zostanie odliczona od razu po dokonaniu zapytania o rezerwację.
Czy mogę zmienić zdanie po dokonaniu rezerwacji?
Jeżeli nie możesz zobowiązać się do rezerwacji lub do rezerwacji właśnie potwierdzonej, wyślij maila do naszego działu obsługi klienta a my odpowiemy.
Jak długo trwa zazwyczaj oczekiwanie na akceptację lub odmowę od wynajmującego?
Nasza polityka wymaga od wynajmujących dokonywania odpowiedzi w ciągu 24 godzin, ale większość z nich odpowiada szybciej. Jeżeli wynajmujący nie odpowie w ciągu 24 godzin, automatycznie usuwamy każde żądanie o rezerwację i pomagamy Ci znaleźć inne. Gdy Twój wniosek o rezerwację wygaśnie lub zostanie odrzucony przez wynajmującego, całkowita kwota zarezerwowana na Twoim koncie zostanie zwrócona. To może zająć 3-5 dni roboczych. Jeśli nie ma żadnych potwierdzonych rezerwacji, Wimdu nie będzie pobierać opłaty.
Dlaczego cena na stronie wymeldowania jest inna niż cena na stronie wyszukiwarki?
Jeżeli przeglądasz oferty bez wybrania szczegółowych dat, ceny ofert posiadają jedynie cenę wywoławczą. Po wybraniu szczegółowych dat jest obliczana dokładna cena, która zależna jest od stawek, które wcześniej ustalił gospodarz. Gospodarz może ustalać swoje ceny, zależnie od sezonu czy liczby gości. Może również pobierać opłaty za sprzątnie lub ustalić specjalne stawki za nocleg liczony w dniach/tygodniach/miesiącach. Wszystkie z tych szczegółów można znaleźć w zakładce "Szybki podgląd" w tabeli na stronie ze szczegółami oferty.
Czy muszę płacić kaucję?
Wimdu obecnie nie obsługuje kaucji dla gospodarzy. Jednak niektórzy wynajmujący mogą zażyczyć sobie takiej opłaty. Muszą oni poinformowac cię o tym w opisie oferty lub w bezpośrednio z tobą. Ogólną zasadą jest, iż kaucja zostaje zwrócona jeżeli gospodarz jest zadowolony ze stanu wynajmowanego mieszkania. Jeżeli wynikną jakiekolwiek problemy z tym związane, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta.
Czy muszę dokonać opłaty za sprzątanie?
Niektórzy wynajmujący pobierają opłatę za sprzątanie. Szczegóły opłaty za sprzątanie znajdują się w zakładce 'Szczegóły' na stronie oferty.
Co się stanie po kliknięciu 'Rezerwacja zakończona'?
Wynajmujący zostanie poinformowany o Twojej prośbie o rezerwację i wtedy zaakceptuje ją lub odrzuci, a my wyślemy do Ciebie dalsze instrukcje.
Czy mogę poprosić o fakturę za złożoną przeze mnie rezerwację?
Tak, można poprosić o wystawienie faktury za rezerwację. Możesz poprosić o fakturę wybierając wycieczkę, za którą chciałbyś otrzymać fakturę klikając w Moje podróże. Kliknij Prośba o fakturę i wypełniej informacje niezbędne do rozliczenia i prześlij ją do gospodarza. Twój gospodarz otrzyma prośbę i odpowie na nią via e-mail albo inną preferowaną metodą komunikacji. Gospodarze posiadają specjalne wtyczki do generowania faktur.
Jeżeli gospodarz nie odpowie na twoją prośbę, prosimy skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, który pomoże ci skontaktować się z gospodarzem w celu wysłania faktury.
Dlaczego "błyskawiczna Rezerwacja" różni się od normalnych rezerwacji?

Obiekty z Błyskawiczną Rezerwacją

Rezerwując obiekt z Błyskawiczną Rezerwacją, twoja rezerwacja zostanie zaakceptowana automatycznie, a ty otrzymasz potwierdzenie rezerwacji już chwilę później - tak jak się dzieje w przypadku rezerwacji hotelowej. Gospodarze tych obiektów na bieżąco aktualizują dostępność i ceny. Zaraz po otrzymaniu potwierdzenia, możesz zacząć planować swoja podróż.

Obiekty z normalną rezerwacją

Niektórzy gospodarze wolą otrzymać najpierw prośbę o rezerwację przed dokonaniem wiążącej rezerwacji. Po kliknięciu "Zakończ Rezerwację" na stronie aukcji, gospodarz musi w ciągu 24 godzin potwierdzić, czy może on zaoferować nocleg w podanym terminie i warunkach.

Zazwyczaj gospodarze potwierdzają prośbę o rezerwację w przeciągu kilku godzin, niektórzy z nich robią to niemal natychmiast. Twoje konto zostanie obciążone tylko wtedy, kiedy gospodarz zaakceptuje prośbę o rezerwację.

Znaj swoich gości

Jak skontaktować się z wynajmującym w razie zainteresowania?
Możesz skontaktować się z wynajmującym wysyłając do niego wiadomość na jego stronie z ofertą. Jednak wymiana informacji kontaktowych jest niedozwolona.
Dlaczego niektóre profile wynajmujących są niekompletne?
Niektórzy nie dokończyli uzupełniania swoich profili. Jeżeli szukasz więcej informacji, radzimy abyś skontaktował się z nim za pośrednictwem komunikatora znajdującego się na stronie oferty.
Dlaczego niektórzy nie mają swojego zdjęcia profilowego?
Zachęcamy wszystkich naszych wynajmujących do dodania zdjęcia własnej osoby, ale nie jest to koniecznością. Można dodać własne zdjęcie według swojego uznania.
Dlaczego niektóre mieszkania mają kilka opinii, a inne nie mają ich wcale?
Niektóre oferty mogą być nowe na Wimdu lub poprzedni najemcy nie zostawili opinii. Oferty będą zbierać opinie z czasem.
Co zrobić, gdy wyniknęły problemy z wynajmującym?
Jeżeli masz problem z wynajmującym i nie możesz go rozwiązać, zalecamy abyś skontaktował się z biurem obsługi klienta. Jeżeli czujesz, że jest to konieczne by zrobić anulację rezerwacji, musi to być dokonane przez email do naszego biura obsługi klienta.
Co zrobić, gdy wynajmujący nie odpowiada na zapytanie o rezerwację?
Jeżeli wynajmujący nie odpowiedział na zapytanie o rezerwacje w ciągu 24 godzin, rezerwacja będzie automatycznie usunięta, a my skontaktujemy się z Tobą w celu zorganizowania innego zakwaterowania.
W jaki sposób przekazywane są klucze?
Przekazanie kluczy powinno być omówione z wynajmującym przed podróżą. Wynajmujący poinformuuje Cię o miejscu i czasie dostarczenia kluczy, jeżeli będzie inne niż miejsce zakwaterowania.

Bezpieczeństwo

Jaka jest polityka anulowania rezerwacji Wimdu?
Wynajmujący może wybrać jedną z trzech opcji anulowania rezerwacji. Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie dotyczącej anulowania rezerwacji.
Czy będzie to widoczne na moim Facebooku, jeżeli zaloguję się przez niego?
Nie. Twoje konto na Facebooku jest używane tylko jako pominięcie naszego narzędzia rejestrującego. Nie kopiujemy innych informacji z Facebooka na profil Wimdu. Będziesz musiał dokonać uzupełnienia profilu samodzielnie.
Dlaczego powinienem wystawić opinię?
Pozostawienie opinii to świetna metoda, aby opowiedzieć o swoim pobycie. Jest to bardzo istotne dla kolejnych gości.
Co jeśli dane zakwaterowanie nie jest zweryfikowane przez Wimdu?
Stale pracujemy nad tym, aby lepiej poznać naszych wynajmujących, a weryfikacja kwater i ofert przez Wimdu będzie następowała z czasem.
Jakie formy płatności są akceptowane, aby dokonać rezerwacji?
Akceptujemy wszystkie ważne karty kredytowe oraz płatności PayPal. W Niemczech akceptujemy również transfery bankowe.
Czy proces płacenia jest bezpieczny?
Tak. Wszystkie opłaty są przetwarzane poprzez szyfrowane połączenia.
Jak mogę złożyć skargę, jeżeli jestem niezadowolony z pobytu?
Jeżeli chcesz złożyć skargę, proszę wyślij maila do naszego biura obsługi a my odpowiemy jak tylko to będzie możliwe. Wszystkie skargi muszą być dokonane w ciągu 24 godzin od zameldowania się na miejscu.
Jak Wimdu chroni mnie przed nieuczciwymi gospodarzami?
Wimdu chroni wszystkich wynajmujących i nie udostępnia ich ofert w wyszukiwarce dopóki nie są one zrobione według standardów. Dodatkowo, wynajmujący będzie otrzymywał opłatę najpóźniej 24 godziny po Twoim zameldowaniu się, co chroni Cię w przypadku gdy Twój pobyt nie poszedł według planu.
Jak zwracane są opłaty, jeżeli rezerwacja nie zostanie dokonana? Co powinienem zrobić jeżeli mam problem z dotarciem do zakwaterowania?
W celu uzyskania szybkiego rozwiązania, proszę skontaktuj się z biurem obsługi klienta a my pomożemy Ci rozwiązać problem.

Konto użytkownika

Dlaczego muszę się zarejestrować, aby dokonać rezerwacji?
W celu zapewnienia bezpiecznego rezerwowania oraz ulepszenia przejrzystości użytkownikowi, wymagamy abyś stworzył konto na Wimdu. To również pozwoli Ci na prowadzenie ewidencji Twoich rezerwacji w naszym systemie i pomoże nam dostarczyć Ci najlepszego wsparcia.
Dlaczego mam uzupełnić mój profil?
Jednym z powodów dla których Wimdu został stworzony, to podróżowanie z osobistym, lokalnym doświadczeniem. Od kiedy skupiliśmy się na oferowaniu prywatnych mieszkań, czujemy, że jest to konieczne, aby dostarczyć wynajmującym możliwości do lepszego poznania Ciebie.
Powinienem dodać moje zdjęcie?
To nie jest obowiązkowe, jednak zalecane przez nas.
Co jeśli zapomnę hasła?
Jeżeli zapomniałeś hasła, na stronie logowania znajduje się link, dzięki któremu stworzysz nowe.
Czy będzie to widoczne na moim Facebooku, jeżeli zaloguję się przez niego?
Nie. Twoje konto na Facebooku jest używane tylko jako pominięcie naszego narzędzia rejestrującego. Nie kopiujemy innych informacji z Facebooka na profil Wimdu. Będziesz musiał dokonać uzupełnienia profilu samodzielnie.
Jak mogę usunąć moje konto?
Obecnie możesz to zrobić jedynie poprzez skontaktowanie się z biurem obsługi klienta. Jeżeli chcesz usunąć Twoje konto, chętnie Ci w tym pomogą.

Dodaj ogłoszenie

O czym powinienem pamiętać przy tworzeniu oferty?
Powinienneś zaprezentować swoją ofertę w interesujący i dokładny sposób. Będziesz potrzebował dodać zdjęcia, stworzyć odpowiedni tytuł oraz dodać opis Twojej oferty. Powinieneś się upewnić, czy zawarłaś/eś szczegóły dotyczące ceny, lakalizacji, dodatków, rodzaju kwatery, minimalnego okresu pobytu, maksymalnej ilości osób, itd. Dane kontaktowe (email, numer telefonu, adres itd.) nie mogą być zawarte w tytule, opisie czy zasadach wynajmu.
Czy muszę używać kalendarza?
Tak. Jest to bardzo ważne, aby dostępność Twojego mieszkania była zaktualizowana. W innym przypadku będziesz musiał/a odmówić rezerwacje na niedostępny termin, co może wpłynąć na pozycję Twojej oferty w wyszukiwarce.
Jakie zdjęcia mieszkania powinny być zamieszczone?
Zdjęcia powinny przejrzyście przedstawić Twoją ofertę, do której najemca będzie miał dostęp, takie jak sypialnie, łazienkę, kuchnię, itd. Lepsze zdjęcia, większe zainteresowanie potencjalnych najemców do rezerwowania Twojego mieszkania.
W jaki sposób lokalizacja mojej posiadłości będzie wyświetlana?
Wyświetlamy podstawowe wskazówki, gdzie znajduję się zakwaterowanie, takie jak nazwę ulicy i mapkę okolicy. Nie ujawniamy Twojego dokładnego adresu w celu ochrony Twojej prywatności. Goście otrzymają adres wtedy, kiedy potwierdzisz ich rezerwację.
Jaki rodzaj zakwaterowań będzie oferowany na Wimdu?
Z zadowoleniem przyjmujemy wszelką gamę zakwaterowań, nie tylko apartamenty i domy. Jeżeli Twój rodzaj zakwaterowania nie znajduję się na naszej liście zakwaterowań, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, które chętnie Ci doradzi.
Jak mogę otrzymać opinię?
Kiedy gość przebywa w Twoim zakwaterowaniu, wysyłamy do niego maila zachęcającego go do pozostawienia opinii według własnego uznania. Tylko goście, którzy zarezerwowali nocleg przez Wimdu, mogą zostawiać opinie.
Jak mogę uzyskać weryfikację oferty przez Wimdu?
Jeżeli chcesz, aby Twoja oferta uzyskała status zweryfikowanej, skontaktuj się z obsługą klienta.
Co zrobić, jeśli nie mogę znaleźć mojej lokalizacji na mapie?
Jeżeli Twój adres nie jest rozpoznawalny samodzielnie, wprowadź również kod pocztowy i/lub miasto. Jeżeli nadal nie może zostać odnaleziony, skontaktuj się z biurem obsługi klienta a my zrobimy to za Ciebie.
Dodałam/em właściwości zakwaterowania, ale nadal nie pojawia się to w wynikach wyszukiwania. Dlaczego?
W celu utrzymania wysokiej jakości ofert na Wimdu, przeglądamy każdą przed zatwierdzeniem jej i udostępnieniem do wyszukiwania. Dodając zdjęcia dobrej jakości oraz udzielając kompletnej informacji o zakwaterowaniu przyśpieszasz ten proces. Jeżeli twoja oferta nie pojawia się przez tydzień w wynikach wyszukiwania, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta po dalsze wskazówki.
Czy ogłaszanie się poprzez Wimdu jest zgodne z prawem?
Podnajem nieruchomości jest legalne w większości krajów. Jeśli jednak masz jakieś wątpliwości, porozmawiaj z Twoim wynajmującym przed utworzeniem oferty.
Czy muszę podać mój NIP?
Należy podać tylko numer NIP, jeśli takowy posiadasz. Możesz go dodać pod Opcjami Płatności w Moje konto > Ustawienia profilu > Opcje Płatności .
Czy Wimdu posiada obsługę fotograficzną?
Wimdu będzie starał się pomóc wynajmującym w polepszeniu jakości ich ofert, na ile to będzie możliwe. W specjalnych przypadkach, jesteśmy w stanie zorganizować wizytę fotografa w Twojej posiadłości. W tym celu, skontaktuj się z naszym serwisem fotograficznym.
Chciałbym, aby moja oferta była widoczna wyżej w wyszukiwarce. Jak można tego dokonać?
Skontaktuj się z nami, a powiemy Ci co zrobić.
Czy mogę oznaczyć niektóre terminy w kalendarzu jako niedostępne?
Tak. Jeśli chcesz zablokować rezerwowanie na określoną date, możesz to zrobić w kalendarzu w opcji 'Kalendarz ofert' na Twojej stronie ofert. Wybierz date, którą chcesz zablokować, a wyskoczy okienko, które da Ci możliwość oznaczenia jej jako 'Niedostępne'.

Otrzymane rezerwacje

Otrzymałem prośbę rezerwacji. Jak mam postępować?
Kiedy zamawiający dokona zapytania o rezerwacje, otrzymasz e-mail mówiący jak akceptować lub odrzucić rezerwację. Dodatkowo możesz akceptować lub odrzucić rezerwację w zakładce Moi goście.
Czy do mojej ceny wynajmu będą doliczane dodatkowe koszty?
Tak, jednakże nie wpływa to na cenę, którą ustaliłeś za wynajem swojego obiektu. Wimdu pobiera opłatę manipulacyjną, która jest dodawana do stawki, którą ustalił wcześniej gospodarz, w celu ułatwienia obliczeń gościom. Ponieważ opłata ta jest dodawana do twojej ustalonej stawki, będziesz otrzymywał 100% ceny za zakwaterowanie. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej strukturze opłat w Regulaminie.
Czy mogę ustalać różne ceny w zależności od dna i sezonu?
Tak. Możesz ustalać cenę dla każdej doby w kalendarzu indywidualnie. Masz do tego dostęp na Twoim koncie w rubryce 'Moje oferty' - 'Kalendarz ofert'. Aby zmienić cenę za dobę, wybierz datę i wpisz nową cenę w wyskakujacym okienku.
Czy mogę wymagać opłaty za sprzątanie?
Tak. Możesz umieścić opłatę za sprzątanie w opcji 'Ceny i warunki'. Na swoim koncie wybierz zakładkę Moje oferty, następnie Zmień ofertę. Opłata za sprzątanie jest zawarta w zakładce 'Koszty dodatkowe'.
Czy mogę żądać kaucji?
Kaucje mogą być pobierane, ale obecnie nie są osługiwane przez Wimdu. Musisz zaznaczyć to w opisie oferty i pobrać od najemcy przed jego zameldowaniem. Kaucje są prywatną sprawą pomiędzy wynajmującym a najemcą.
Dlaczego wpisane przeze mnie ceny różnią się od widniejących na Wimdu?
Wimdu pobiera opłatę manipulacyjną, która jest dodawana do cen ustalonych przez gospodarzy w celu uproszczenia obliczeń dla gości. Ceny będą wyświetlane dla gościa wraz z dodaną opłatą manipulacyjną. Możesz znaleźć więcej informacji na temat naszej struktury opłat w naszym Regulaminie.
Co zrobić, gdy gość anuluje rezerwację?
Proponujemy trzy różne opcje anulowania rezerwacji do Twojego wyboru, a każda z nich ma inne efekty w działaniu dla gościa. Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie dotyczącej Politylki anulowania rezerwacji.
Czy muszę płacić podatek za moje oferty?
Tak, ale nie jest to przetwarzane przez Wimdu. Musisz omówić to z osobą od której wynajmujesz i/lub z miejscowym urzędem skarbowym w celu uzyskania szczegółowych informacji.
Czy muszę płacić za korzystanie z Wimdu?
Tak, Wimdu pobiera od gospodarzy opłatę manipulacyjną, jednakże nie wpływa to na cenę, którą ustaliłeś w swojej ofercie. Oplata manipulacyjna zostanie dodawana do twojej ceny, co oznacza, ze będziesz otrzymywał 100% kwoty za rezerwację twojego obiektu według ustalonych stawek. Wimdu zatrzyma opłatę manipulacyjna. Więcej informacji na temat naszej struktury opłat można znaleźć w naszym Regulaminie.
Co oznacza 'na żądanie' wynajmującego?
Niektóre oferty wymagają, abyś wysłał wiadomość do wynajmującego, zanim złożysz wniosek o rezerwację. Kiedy wynajmujący potwierdzi dostępność, możesz przystąpić do procesu rezerwacji.
Mój gość złożył wniosek o fakturę uwzględniającą całkowitą kwotę rezerwacji. Jak mam to zrobić?
Wimdu oferuje ci prosty sposób na wygenerowanie faktury. Twój gość musi najpierw wysłać prośbę o fakturę i wypełnić swoje dane niezbędne do rozliczenia. Goście mogą to zrobić klikając w Panel > Moje podróże > Szczegóły rezerwacji > Prośba o fakturę. Następnie otrzymasz e-mail ze szczegółami płatności, które możesz użyć do tworzenia własnych faktur. Można również skorzystać z naszego Generatora Faktur Online postępując zgodnie z instrukcjami w e-mailu.
Jeżeli gość prosi cię o fakturę bezpośrednio, prosimy o doradzenie, aby wysłał prośbę o fakturę korzystając z naszego systemu w Panel > Moje podróże > Prośba o fakturę.
Jeżeli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.
Czym jest i jak działa Błyskawiczna Rezerwacja?

Jako gospodarz możesz ustawić Błyskawiczną Rezerwację albo Rezerwację na Życzenie.

Rezerwacja na Życzenie jest ustawieniem domyślnym dla twoich ofert. W tym przypadku, będziesz otrzymywał zapytania gości, które możesz zaakceptować albo odrzucić w przeciągu 24 godzin. Akceptując zapytanie o rezerwację, rezerwacja staje się wiążąca. Im więcej zapytań akceptujesz, tym twoje aukcje pojawiają się wyżej w wynikach wyszukiwania.

Błyskawiczna Rezerwacja jest szybszą, łatwiejszą i bardziej przekonywującą metodą rezerwacji niż tradycyjna metoda na Życzenie. Dzięki Błyskawicznej Rezerwacji, twój gość może zarezerwować swój nocleg natychmiast, tak jak przy rezerwacji online hoteli. Zapytania o rezerwacje w przypadku Błyskawicznej Rezerwacji są akceptowane automatycznie, sprawiając, że proces rezerwacji staje się o wiele łatwiejszy dla gości i dla ciebie w zarzadzaniu twoimi ofertami.

Możesz aktywować Błyskawiczną Rezerwację poprzez wysłanie zapytania z "Mojego Konta".

Jak działa Błyskawiczna Rezerwacja?

Błyskawiczne potwierdzenie: Dla wszystkich rezerwacji dokonanych na więcej niż 2 dni przed datą przyjazdu, rezerwacje będą akceptowane automatycznie, bez konieczności manualnego potwierdzania. Otrzymasz potwierdzenie e-mail Błyskawicznej Rezerwacji oraz SMS-a z informacją o nowej rezerwacji.

Przynajmniej 2 dni wyprzedzenia: Jeżeli data przyjazdu jest krótsza niż 2 dni, otrzymasz potwierdzenie rezerwacji, które będzie można zaakceptować lub odrzucić używając e-maila, SMS-a lub logując się do "Mojego Konta".

Aktywuj swój kalendarz: Warto pamiętać, że aktualizacja kalendarza jest bardzo ważna dla gości, ponieważ wybierając datę wyjazdu są pewni, że w tych dniach twój obiekt jest dostępny.

Elastyczne opcje aktywacji: Jeżeli zarządzasz wieloma obiektami i chciałbyś włączyć Błyskawiczną Rezerwację tylko dla wybranych obiektów, nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością pomoże ci rozwiązać ten problem.

Anulowanie rezerwacji: Jeżeli musisz anulować rezerwację, opłata za anulowanie wyniesie 5% ceny zakwaterowania, jeżeli zostanie ono zgłoszone w ciągu pierwszych 24 godzin po dokonaniu rezerwacji. W innych przypadkach obowiązuje typowa stawka 15%. Jednakże, zdecydowanie odradzamy anulowania rezerwacji przez gospodarza, ponieważ może to skutkować wyłączeniem Błyskawicznej Rezerwacji, jeżeli anuluje się więcej niż jedną rezerwację.

Zawsze możesz wyłączyć Błyskawiczną Rezerwację: Jeżeli chciałbyś wyłączyć Błyskawiczną Rezerwację, prosimy skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta .

Jak mogę aktywować Błyskawiczną Rezerwację dla moich obiektów?

Jeżeli jesteś uprawniony do korzystania z Błyskawicznej Rezerwacji, będziesz mógł zobaczyć baner Błyskawicznej Rezerwacji w "Moim Panelu", dzięki któremu możesz poprosić o włączenie tej funkcji do swojej oferty. Poinformujemy cię, kiedy oferta zostanie włączona dla twoich ofert. Jeżeli posiadasz więcej obiektów, a opcję Błyskawicznej Rezerwacji chciałbyś włączyć tylko dla kilku z nich, prosimy skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta odnośnie detali.

Jakie są zalety Błyskawicznej Rezerwacji?

Błyskawiczna Rezerwacja posiada wiele zalet:

Zwiększ swoją pozycję - Oferty z Błyskawiczną Rezerwacją będą oceniane wyżej w wynikach wyszukiwania, co zwiększy ich widoczność i zwiększy szanse na rezerwacją. Oferty z Błyskawiczną Rezerwacją są oceniane wyżej o średnio 85 miejsc w wynikach wyszukiwania!

Oszczędź czas - Nie będziesz musiał odpowiadać na każdą prośbę o rezerwację, a twoje rezerwacje będą akceptowane automatycznie. Nie będziesz musiał się również martwić o wygasające rezerwacje.

Zostań oznaczony - Oferty z Błyskawiczną Rezerwacją posiadają specjalną odznakę, która wyróżnia twoje oferty spośród normalnych ofert.

Dogoń konkurentów - Wielu z naszych najlepszych gospodarzy dodało Błyskawiczną Rezerwację do swoich ofert. Zostań jednym z nich już teraz!

Jak włączyć błyskawiczną Rezerwację dla moich ofert?

Jeżeli jesteś uprawniony do korzystania z Błyskawicznej Rezerwacji, będziesz mógł zobaczyć baner Błyskawicznej Rezerwacji w "Moim Panelu" w zakładce "Moje Konto". Dzięki kliknięciu w baner możesz poprosić o włączenie tej funkcji do swojej oferty. Poinformujemy cię, kiedy oferta zostanie włączona dla twoich ofert. Jeżeli posiadasz więcej obiektów, a opcję Błyskawicznej Rezerwacji chciałbyś włączyć tylko dla kilku z nich, prosimy skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta.

Prosimy pamiętać, że Błyskawiczna Rezerwacja jest tylko dostępna dla gospodarzy, którzy posiadają wysoki wskaźnik zaakceptowanych rezerwacji.

Znaj swoich gości

Czy mogę poprosić gościa o udzielenie dodatkowych informacji o sobie?
System komunikacyjny udostępniamy w celu komunikacji wynajmujących i najemców. Możesz użyć go, aby uzyskać więcej informacji, jeżeli takich potrzebujesz. Jednak wymienianie się danymi kontaktowymi jest zabronione ze względów bezpieczeństwa.
W którym momencie najemca otrzyma dokładny adres mieszkania?
Najemca otrzyma dokładny adres w chwili, gdy całkowita opłata zostanie przekazana, zgodnie ze sposobem płatności, który wybrał.
Czy powinienem zaoferować dodatkową pomoc gościom, aby podróżowali jak miejscowi?
To zależy od Ciebie. Nie oczekujemy, abyś dostarczał dodatkowych usług najemcom, ale niektórzy doceniają takie opcje jak odbiór z dworca lub lotniska lub krótką wycieczkę po okolicy!
Czy osobiście muszę przekazać klucze?
To nie jest konieczne, ale zalecane. Ostatecznie najważniejsze jest to, czy przekazanie kluczy zostało uzgodnione wcześniej z najemcą i przebiegnie zgodnie z ustaleniami, niezależnie czy zostanie przekazane przez Ciebie czy kogoś innego.
Co zrobić, gdy nie jestem zadowolony z zachowania najemców?
Jeżeli nie jesteś usatysfakcjonowany z zachowania najemców w Twoim mieszkaniu i nie możesz sobie z tym poradzić, skontaktuj się z biurem obsługi klienta a my rozwiążemy tą sytuacje.

Twoje prawa

Jaka jest polityka anulowania rezerwacji Wimdu przez rezerwującego?
Mamy trzy różne zasady polityki anulowania do wyboru. Więcej informacji możesz znaleźć na naszej stronie dotyczącej 'Polityki anulowania rezerwacji'.
Co jeśli chcę anulować rezerwację, kiedy właśnie ją zaakceptowałem?
Jeżeli zmienią się okoliczności i nie jesteś w stanie spełnić wcześniej potwierdzonych rezerwacji, skontaktuj się z nami, a my pokierujemy Cię dalej. Pamiętaj, że akceptujemy anulowanie rezerwacji drogą mailową, do naszego działu obsługi klienta.
Czy będzie to widoczne na moim Facebooku, jeżeli zaloguję się przez niego?
Twoje konto Facebook jest używane tylko po to, aby ominąć nasze standardowe narzędzie rejestracji. Twoje imię oraz zdjęcie pojawi się w twoim profilu Wimdu, ale poza tym żadne informacje z twojego profilu na Facebook’u nie zostaną uwzględnione. Resztę swojego profilu Wimdu będziesz musiał wypełnić ręcznie.
Czy dokładny adres będzie dostępny online?
Nie. Chronimy Twoje bezpieczeństwo poprzez udostępnianie tylko nazwy Twojej ulicy i mapę otoczenia.
Kiedy otrzymam płatność za rezerwację?
Dokonujemy płatności co najmniej 24 godziny po zameldowaniu się Twojego gościa, na podany przez Ciebie numer rachunku, z zakładki ustawienia konta.
Czy jest problemem, że odrzucę prośbę rezerwacji, wówczas gdy moja oferta jest dostępna?
Jeżeli nie jesteś zadowolony z rezerwującego, możesz usunąć jego rezerwację. Jednakże, regularne usuwanie rezerwacji bedzie skutkowało na twoją pozycję w wynikach wyszukiwania oraz umieszczenie oferty jako niedostępnej. Jeżeli jednak, nie jesteś w stanie zaoferować swojego mieszkania w danym dniu, zaznacz ten dzień jako niedostępny w 'Kalendarz ofert' w sekcji 'Moje oferty'.
Jak złożyć skargę, jeżeli mam problem?
Jeżeli chcesz zgłosić zażalenie, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta drogą mailową tłumacząc Twoje powody, a my jak najszybciej odpowiemy.
Czy Wimdu ubezpiecza wynajmujących?
W niektórych krajach dostęne jest ubezpieczenie wynajmującego. Więcej informacji, możesz znależć na naszej stronie o ubezpieczeniu. Zauważ, że to nie jest jeszcze dostępne we wszystkich krajach.

Konto użytkownika

Dlaczego mam uzupełnić mój profil?
Jednym z powodów dla których Wimdu został stworzony, to podróżowanie z osobistym, lokalnym doświadczeniem. Od kiedy skupiliśmy się na oferowaniu prywatnych mieszkań, czujemy, że jest to konieczne, aby dostarczyć gościom możliwości do lepszego poznania Ciebie.
Powinienem dodać moje zdjęcie?
To nie jest obowiązkowe, jednak zalecane przez nas.
Co jeśli zapomnę hasła?
Jeżeli zapomniałeś hasła, na stronie logowania znajduje się link, dzięki któremu stworzysz nowe.
Czy będzie to widoczne na moim Facebooku, jeżeli zaloguję się przez niego?
Nie. Twoje konto na Facebooku jest używane tylko jako pominięcie naszego narzędzia rejestrującego. Nie kopiujemy innych informacji z Facebooka na profil Wimdu. Będziesz musiał dokonać uzupełnienia profilu samodzielnie.
Jak mogę usunąć moje konto?
Obecnie można tego dokonać poprzez nasze biuro obsługi klienta. Jeżeli chcesz usunąć swoje konto, pomogą ci w tym.
Co zrobić, gdy mamy problem, kiedy mój gość przyjedzie i nie możemy rozwiązać go osobiście?
W celu uzyskania szybkiego rozwiązania, proszę skontaktuj się z naszą obsługą klienta a my pomożemy Ci rozwiązać problem.