O Wimdu. Wszystko co powinieneś o nas wiedzieć

Poznaj nasz zespół i dowiedz się więcej o naszej pracy.

Aboutus polaroids
  • "Osoby, które posiadają wolny pokój czy całe mieszkanie... mogą wynająć swoje lokum przyjezdnym do miasta turystom i tym sposobem zarobić na realizację swoich planów..."
    — The Telegraph, 28 grudnia 2011
  • "Wimdu rośnie w siłę: w czerwcu jego budżet został zasilony przez głównych inwestorów 90 milionami dolarów. "
    — The Economist, 6 września 2011
  • "Alternatywa dla hoteli... usytuowane w Berlinie Wimdu jest portalem, na którym zawiesisz oko na dłużej."
    — New York Post, 26 września 2011
Odwiedź naszą witrynę prasową

Firma

Wimdu logo colored

Wimdu zaczęło działalność jako mała międzynarodowa firma w marcu 2011 roku, ale szybko rozwinęła się do grupy 250 oddanych pracowników na całym świecie.

Wciąż gwałtownie rozwijająca się firma, Wimdu jest internetową platformą z szerokim wyborem prywatnych zakwaterowań na każdą kieszeń i w każdym guście. Łącząc gości z gospodarzami na całym świecie, Wimdu oferuje wyłącznie przyjemne doświadczenia przy szukaniu wspaniałej alternatywy dla hoteli.

Zaczynając od apartamentów w Nowym Jorku, poprzez domy wakacyjne na Majorce, a kończąc na kawalerkach w Paryżu, Wimdu to ponad 300,000 kwater w ponad stu krajach, co zapewnia, że każdy może znaleźć dokładnie to czego szuka - atrakcyjne, w odpowiedniej cenie zakwaterowanie w na swoją kolejną podróż.

Ale to nie wszystko. Wimdu również pozwala ci na wynajęcie twojego mieszkania tym, którzy takiego miejsca szukają. Dodanie oferty jest darmowe i pozwala gospodarzom zarobić dodatkowe pieniądze pomagając przy tym innym w przemierzaniu świata.

Ważne informacje

Data założenia:
Marzec 2011
Siedziba:
Berlin, Niemcy
  • > 15 języków
  • > 150 krajów
  • > 250 pracowników
  • > 300,000 noclegów
  • > 1 milion zarejestrowanych użytkowników
  • > $90,000,000 wkładu
Photograph ceo

Historia

Wimdu zostało założone przez Arne Bleckwenna oraz Hinricha Dreilinga, dwóch bliskich przyjaciół, którzy poznali się na studiach. Przed założeniem Widmu odnieśli sukces wdrażając w życie ich dwa wspólne projekty.

Dwóch zagorzałych podróżników, z wyprawy na wyprawę, było coraz bardziej rozczarowanych warunkami noclegowymi, jakie oferują hotele. Jako alternatywę dla tego typu zakwaterowania zaproponowali wynajem prywatnych mieszkań i pokoi. Niesie to za sobą wiele korzyści. Po pierwsze, jest taniej, a po drugie podróżujący trafiają na serdeczna osobę, która pomaga im zwiedzać i poznawać miasto od podszewki. Na takich właśnie zasadach postanowili stworzyć firmę, która łączy wiedzę know-how z pasją do podroży oraz indywidualnymi potrzebami użytkowników. Rezultatem tej kombinacji jest właśnie Widmu.

Jesteśmy wielonarodowym zespołem wysoko wykwalifikowanych i pełnych entuzjazmu ludzi, którzy pragną, aby wynajem prywatnych mieszkań stał się normą na skalę światową. Naszym celem jest udostępnianie przystępnych cenowo obiektów, które będą alternatywą dla hoteli. Największy nacisk kładziemy na jakość i cenę, która musi być adekwatna do standardu mieszkania. Z ponad 250 międzynarodowymi pracownikami zatrudnionymi w naszej siedzibie, w samym sercu Berlina, jesteśmy jedną z największych na świecie platform oferujących prywatne noclegi.

Referencje

Wimdu łączy gospodarzy i gości z całego świata

Avatar 1
Ahman

Jason i Sarah są świetną parą i fantastycznie było się z nimi spotkać. Przeprowadziliśmy wiele interesujących i bardzo przyjemnych rozmów. Jason i Sarah uszanowali naszą obecność, dzięki czemu wszyscy czuliśmy się w domu bardzo swobodnie. Można więc powiedzieć, ze są to goście idealni i z pewnością godni polecenia. Dodam, iż będą zawsze mile widziani w naszych progach! Mam nadzieję, że wszystko jest u was OK! A & B

Avatar 2
Jason & Sarah

Właśnie odbywamy nasz drugi miesiąc miodowy, podróżując po całej Europie. Naszym założeniem było, iż ograniczamy wydawanie pieniędzy do minimum. No i się udało! Znaleźliśmy przytulne noclegi poprzez serwis Wimdu. Dzięki temu nasza podróż jest bardziej osobista i zupełnie inna niż poprzednie, ponieważ możemy poznawać wielu ludzi z przeróżnych krajów. A w tego typu podróżowaniu odnaleźliśmy tylko i wyłącznie zalety. Ahman i Bruce są przesympatyczną i bardzo gościnną parą. A i ich dom jest po prostu cudowny. Szkoda, że mogliśmy zostać jedynie trzy dni!

Avatar 3
Anna

Kiedy otwierasz swoje drzwi gościom takim jak Nicole i Anne czujesz jakbyś witał swoich starych dobrych znajomych. W ciągu ich pobytu każdy z nas śmiał się bez końca. Nicole i Anne to przesympatyczne osoby, bardzo otwarte i pełne entuzjazmu. Możemy śmiało polecić te urocze podróżniczki, mamę z córką, każdemu gospodarzowi! Życzymy im wszystkiego dobrego z całego serca. Dzięki za to, że nas wybrałyście i pamiętajcie, ze zawsze będziecie tutaj witane z otwartymi ramionami. Pozdrowienia z Barcelony, Anna i Jordy :)

Avatar 4
Nicole

Nasi gospodarze zrobili wszystko żebyśmy czuły się u nich komfortowo i przytulnie. Anna i Jordy sprawili, iż ich dom stał się przez chwile również naszym domem. A położenie jest świetne! Można było zwiedzać Barcelonę na piechotę jak również przemieszczać się metrem, które znajdowało się bardzo blisko domu. A obecność parku Güell sprawia, ze to miejsce jest wyjątkowe. (…) Anna i Jordy sprawili nam wielka frajdę, ponieważ odwiedzili to miejsce razem z nami i opowiedzieli nam różne ciekawe historie. Bardzo serdecznie polecamy nocleg w tym miejscu! Nicole

Regulamin

Warunki użytkowania platformy online wimdu.pl

(Ostatnio zaktualizowana wersja)

  1. Zakres oraz zmiany warunków korzystania z platformy internetowej Wimdu
    1. Poniższy Regulamin stosuje się do korzystania z platformy www.wimdu.pl (także: “platforma”). Jest to serwis Wimdu GmbH (“Wimdu” lub “my”).
    2. "Użytkownicy" w rozumieniu niniejszego Regulaminu to osoby fizyczne i/lub prawne, które zostały zarejestrowane, a których rejestracja została potwierdzona przez Wimdu.
    3. Wimdu oferuje korzystanie z platformy, w szczególności do korzystania z bazy danych, wyłącznie na podstawie niniejszego Regulaminu.
    4. Rejestrując się lub korzystając z naszych usług, użytkownicy wyrażają zgodę na ważność niniejszego Regulaminu.
    5. Postanowienia sprzeczne z Regulaminem nie maja żadnego zastosowania (punkt 2,5 niezależnie od), nawet jeśli Wimdu nie zaprzecza tym postanowieniom.
  2. Świadczenia Wimdu, świadczenia dostawców
    1. Platforma jest internetowym rynkiem, na którym użytkownicy mogą zaoferować i wynająć apartamenty, domy, pokoje oraz inne rodzaje zakwaterowania ("zakwaterowanie").
    2. Portal www.wimdu.pl stanowi platformę, na której użytkownicy mogą komunikować się ze sobą i zawierać umowy. Wimdu nie oferuje zakwaterowania, a jedynie pośredniczy w zawieraniu umów między użytkownikami.
    3. Wimdu nie bada legalności, dokładności lub kompletności ofert opublikowanych na platformie przez użytkownika, jak również treści te nie reprezentują poglądów Wimdu. Wimdu nie ponosi odpowiedzialności za oferty osób trzecich lub treści przez nich opublikowane.
    4. Dostawcy mogą stosować własne zasady i warunki dotyczące wynajmu ich obiektów, jeżeli nie mają one wpływu na Regulamin Wimdu.
    5. Usługodawcy i najemcy są odpowiedzialni za przestrzeganie przepisów prawa publicznego, w tym samorządowych kodeksów dotyczących wynajmu nieruchomości.
  3. Rejestracja, realizacja umowy użytkownika, umowne deklaracje
    1. Użytkownik może otrzymywać umowne deklaracje na jego adres e-mail.
    2. 3.5 Akceptując ogólne warunki, użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie newsletterów i podobnych informacji za pośrednictwem poczty elektronicznej. Użytkownik może cofnąć swoją zgodę w dowolnym momencie, bez pokrywania żadnych kosztów.
  4. Obowiązki użytkownika, konto użytkownika, integralność systemu
    1. Użytkownik jest wyłącznie odpowiedzialny za treści, które umieszcza na platformie. Zobowiązuje się również na nieumieszczanie nielegalnych treści na platformie i do powstrzymania się od działań, które naruszają prawo.
    2. Użytkownik zobowiązuje się korzystać tylko i wyłącznie ze swojego konta użytkownika i zachować hasło w tajemnicy.
    3. Użytkownik jest zobowiazany
    4. Gdy użytkownik podejrzewa, że osoby trzecie mają dostęp do jego danych lub w inny sposób uzyskały dostęp do jego konta, musi on niezwłocznie powiadomić o tym Wimdu. W takim przypadku Wimdu na prawo zablokować konto użytkownika, do momentu, kiedy sytuacja ta zostanie wyjaśniona.
    5. Każdy użytkownik musi samodzielnie sprawdzić tożsamość swojego partnera. Wimdu nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowość informacji kontaktowych użytkownika, z którym zawieramy umowę.
    6. Użytkownik nie może wysyłać wiadomości o tej samej treści za pośrednictwem platformy. Wszelki spam lub nękanie osób trzecich jest zabronione.
    7. Użytkownicy są odpowiedzialni za archiwizowanie informacji widocznych i przechowywanych na portalu Wimdu, które mogą być im później potrzebne do celów, takich jak dowody ochrony, księgowość itd. na nośniku, który jest niezależny od Wimdu.
  5. Wykorzystanie treści i praw
  6. Dostępność oraz zmiany strony internetowej
    1. Wimdu może czasowo ograniczyć korzystanie z serwisu, jeżeli jest to konieczne biorąc pod uwagę bezpieczeństwo, integralność, ograniczenie przepustowości lub problemy techniczne (konserwacja). W szczególności, Wimdu bierze pod uwagę interesy użytkowników i powiadamia ich o tym z góry.
  7. Odpowiedzialności za osoby trzecie
    1. Właściciele stron internetowych, na których znajduje się link do Wimdu są odpowiedzialni za treść oraz towary lub usługi, które oferują na sprzedaż.
  8. Proces rezerwacji, płatności, wystawianie faktur
    1. Zamieszczając ofertę na stronie Wimdu, dostawca wysyła zaproszenie do składania mu ofert. Inny użytkownik może złożyć ofertę zawarcia umowy najmu tego obiektu. Taka umowa zostaje zawarta, kiedy dostawca zaakceptuje ofertę w ciągu 24 godzin. W przeciwnym wypadku, inny użytkownik nie jest związany ofertą, którą wysłał.
    2. Kupony Wimdu mogą być wykorzystane przez najemców przy rezerwacji w ustalonych terminach. Najemcy nie otrzymują żadnego wynagrodzenia.
    3. Użytkownikom zabrania się obchodzenia powyższego procesu rezerwacji oraz płatności, w szczególności opłaty manipulacyjnej.
  9. Depozyt zabezpieczający
    1. Wimdu nie jest odpowiedzialne za administrowanie depozytu lub jakichkolwiek innych roszczeń wniesionych przez dostawcę.
  10. System ocen
    1. Strona Wimdu pozwala użytkownikom wystawić opinię po wykonaniu umowy. Opnie mają na celu dostarczenie istotnych informacji o 'wiarygodności' użytkowników. Opinie nie są wcześniej sprawdzane wcześniej Wimdu.
    2. Obie strony umowy mogą wyrazić zgodę na wycofanie opinii, która została już wystawiona. Opinie zostanie usunięta i nie będzie już dostępna na profilu opinii.
  11. Czas trwania umowy, wypowiedzenie
    1. Umowa użytkownika jest zawarta na czas nieokreślony.
    2. Wimdu może rozwiązać umowę z użytkownikiem w każdej chwili z dwutygodniowym wypowiedzeniem.
  12. Działania w przypadku nielegalnego zachowania i/ lub naruszenia umowy przez użytkownika
    1. Wimdu bierze pod uwagę uzasadniony interes użytkownika przy wyborze tych środków.
    2. Jeżeli użytkownik został na stałe zablokowany przez Wimdu, nie ma on dostępu do zablokowanego konta oraz przywrócenia opinii o profilu. Użytkownik nie może również korzystać ze strony Wimdu za pośrednictwem innych kont oraz nie może dokonać ponownej rejestracji.
  13. Odpowiedzialność Wimdu
    1. Wimdu ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane umyślnie lub w skutek zaniedbania ze strony Wimdu, jego pracowników lub agentów, za umyślne zatajenie wady, jeżeli wcześniej zostało to dokładnie wyrażone oraz za szkody wynikające z uszkodzenia ciała i zdrowia.
    2. Wimdu nie uczestniczy w umowie pomiędzy najemcą a dostawcą, jak również nie ponosi odpowiedzialności za zapisy umowy o zakwaterowaniu.
  14. Postanowienia końcowe
    1. Serwis Wimdu jest uprawniony do przeniesienia swoich praw i obowiązków wynikających z niniejszej umowy w całości lub w części osobom trzecim.
    2. Ta umowa podlega wyłącznie prawu Republiki Federalnej Niemiec z wyłączeniem Konwencja Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów i Niemieckiego prawa międzynarodowego prywatnego.
    3. Jeśli użytkownik jest konsumentem w rozumieniu sekcji 13 Bürgerliches Gesetzbuch (BGB - niemiecki kodeks cywilny), nie ma to wpływu na obowiązujące przepisy dotyczące ochrony konsumentów, w którym konsument ma stałe miejsce zamieszkania.
    4. Jeżeli poszczególne postanowienia niniejszego regulaminu są całościowo lub częściowo nieważne, pozostałe postanowienia Regulaminu w dalszym ciągu obowiązują. W takim przypadku, przepis, który jest nieważny zostaje zastąpiony przepisem prawa.
    5. Wszystkie oświadczenia, które zostaną wysłane w związku z umową użytkownika zawartą z Wimdu muszą być przedstawione na piśmie lub wysłane drogą mailową. Adresy pocztowy oraz e-mail użytkownika to te, które są określone jako aktualne dane kontaktowe na koncie użytkownika.
    6. Wimdu GmbH zatrudniło swoją spółkę zależną Wimdu Malta Limited (38, Poziom 2, Emanuel Schembri Street, Birkirkara BKR 1810, Malta), do przetwarzania swoich transakcji.

Zasady Anulowania Rezerwacji

1. Jak działa anulowanie rezerwacji?

  • Zasady anulowania rezerwacji ustalane są przez dostawcę. Dostawca może wybrać jedną z trzech polityk: Darmowe anulowanie rezerwacji, umiarkowaną lub ścisłą. Te zasady są ustalane, aby chronić dostawców oraz najemców
  • Zgodnie z zasadami polityki anulowania rezerwacji, rezygnację uważa się za odwołanie przyjazdu przed zaplanowanym zameldowaniem.

2. Jak mogę anulować rezerwację?

  • W celu zapewnienia sprawnego i bezpiecznego procesu, wszelkie anulacje rezerwacji muszą być przetwarzane przez Wimdu.
  • Jeżeli chcesz anulować swoją rezerwację, prosimy skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
  • Anulacja rezerwacji musi być potwierdzona przez osobę, która rezygnuje z rezerwacji w formie pisemnej. Anulacja musi zawierać kod rezerwacji oraz musi zostać wysłana z adresu e-mail użytkownika zarejestrowanego na Wimdu oraz odnotowana na profilu tego użytkownika.
  • Nasz zespól obsługi klienta natychmiast zajmie się twoją prośbą i poinformuje o tym dostawcę lub najemcę. Nie musisz podejmować żadnych dodatkowych działań.

3. Jeżeli najemca anuluje rezerwację, jaki zwrot przyznawany jest najemcy i jaką kwotę otrzyma dostawca?

3.1. Ogólne przepisy

  • Kwota zwracana najemcy zależy momentu, w którym została dokonana anulacja rezerwacji oraz od polityki anulowania wybranej przez dostawcę.
  • Kwota, która zostanie zwrócona to cena całkowita minus opłata za anulowanie rezerwacji, która może się różnić. Właściwa oplata za anulowanie rezerwacji pokazywana jest w trakcie rezerwacji. Stosuje się w tym przypadku punkt 8 ust. 4 dotyczący procesów płatniczych.
  • Niezależnie od polityki anulowania rezerwacji wybranej przez dostawcę, najemcy mogą udowodnić, iż dostawca ponosi mniejsze straty niż ustalone przez niego opłaty za anulowanie rezerwacji.

3.2. Indywidualne zasady anulowania rezerwacji

Zasada anulowania: BEZPŁATNE anulowanie rezerwacji

Otrzymasz zwrot całej kwoty (włączając w to opłatę manipulacyjną Wimdu), jeżeli anulujesz rezerwację co najmniej 2 dni przed zameldowaniem do 12 w południe (czasu środkowoeuropejskiego). W przypadku anulowania rezerwacji na mniej niż 2 dni przed zameldowaniem, zwrócone zostanie 5% całej kwoty (nie zostanie zwrócona opłata manipulacyjna Wimdu)

Zasada anulowania: Umiarkowana

Zostanie ci zwrócona zapłata za rezerwację minus opłata za anulowanie Wimdu, jeżeli anulujesz swoją rezerwację co najmniej 4 dni przed zameldowaniem (doba jest liczona od 12 w południe czasu środkowoeuropejskiego). Anulowanie rezerwacji dokonane na krócej niż 4 dni przed zameldowaniem, spowoduje, że zostanie ci zwrócone 5% twojej zapłaty minus opłata za anulowanie Wimdu.

Zasada anulowania: Ścisła

Zostanie ci zwrócona połowa twojej zapłaty minus opłata za anulowanie Wimdu, jeżeli anulujesz swoją rezerwację co najmniej 7 dni przed zameldowaniem (doba jest liczona od 12 w południe czasu środkowoeuropejskiego). Anulowanie rezerwacji dokonane na krócej niż 7 dni przed zameldowaniem, spowoduje, że zostanie ci zwrócone 5% twojej zapłaty minus opłata za anulowanie Wimdu.

4. Co dzieje się w przypadku, kiedy dostawca anuluje rezerwację?

  • Najemcy zostanie zwrócona pełna kwota za rezerwację. W takich przypadkach nie zostają naliczane opłaty za anulowanie rezerwacji.
  • Wimdu pomoże najemcy znaleźć alternatywne zakwaterowanie.
  • Dostawca musi zapłacić za anulowanie rezerwacji 15% ceny całkowitej. Opłata za rezygnację wzrośnie do 50% całkowitej ceny, jeżeli dostawca anuluje rezerwację krócej niż osiem dni przed zameldowaniem. Opłata ta zostanie pobrana przy kolejnej rezerwacji dostawcy.

5. Specjalne zasady anulowania

5.1. Żałoba

W przypadku żałoby zdefiniowanej jako śmierć członka rodziny (bezpośrednio spowinowaconego: matka, ojciec, mąż/żona, siostra, brat, dzieci) od 7 dni do 24 godzin przed zameldowaniem, gość ma prawo do pełnego zwrotu za rezerwację. Gospodarz nie jest uprawniony do wypłaty. Nie stosuje się opłat manipulacyjnych Wimdu. Mniej niż 24 godziny przed zameldowaniem, gość ma prawo do zwrotu 75% kwoty jego rezerwacji, a gospodarz odpowiednio do 25% kwoty rezerwacji. Nie stosuje się opłat manipulacyjnych Wimdu. Akt zgonu będzie wymagany.

5.2. Katastrofy naturalne lub inne nieprzewidywalne wypadki

Jeśli klęski żywiołowe (lawina, nawałnica, cyklon, huragan, trzęsienie ziemi, powódź, obsunięcie się ziemi, uderzenie pioruna), wojna, terroryzm lub wypadki atomowe uniemożliwią dostawcy wywiązanie się z zobowiązań rezerwacyjnych (i dostawca może udowodnić, że żadne alternatywne zakwaterowanie nie było w tym czasie dostępne) najemcy zostanie zwrócone 100% kwoty całkowitej. Nie stosuje się opłat manipulacyjnych za anulowanie rezerwacji. Zapis stosuje się również w przypadku, kiedy najemca nie ma możliwości transportu z powodu jego uszkodzenia i nie jest w stanie dotrzeć na miejsce. Taka okoliczność wymagać będzie dostarczenia dowodu.

6. Co się stanie, jeśli problemy wystąpią po zameldowaniu?

  • Jeżeli masz podstawy do reklamacji podczas zameldowania, prosimy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta w przeciągu 24 godzin. Jeżeli zakwaterowanie nie zostało przygotowane na twój przyjazd, tak jak zostało to opisane w ofercie, Wimdu wyśle zażalenie do dostawcy. Po przeanalizowaniu sprawy, odliczymy odpowiednio kwotę dla dostawcy, a resztę zwrócimy na twoje konto.
  • Prosimy pamiętać, że reklamacja jest możliwa tylko, jeśli otrzymamy zażalenie w ciągu 24 godzin od zameldowania.
  • Wimdu zastrzega sobie prawo do żądania zapłaty od dostawcy przynajmniej w wysokości opłaty manipulacyjnej.

Prywatność

Ochrona Twoich danych osobowych jest dla nas bardzo ważna. Gdy zbieramy, przetwarzamy bądź wykorzystujemy (dalej: „wykorzystujemy”) Twoje dane osobowe w ramach świadczonych usług, dzieje się to w zgodzie z odpowiednimi przepisami prawa niemieckiego i europejskiego, dotyczącego ochrony danych osobowych. Wykorzystujemy dane osobowe, które samodzielnie nam podajesz (np. podczas rejestracji, tworzenia oferty lub nazwy użytkownika etc.) do wdrażania naszych usług.
Wykorzystujemy 'trwałe' pliki cookie. Pozostają one na komputerze użytkownika, aby uprościć personalizację i rejestrację podczas następnej wizyty na stronie. Pliki cookie mogą zawierać informacje np. o poprzednich wyborach użytkownika. Użytkownik może zawsze ręcznie usunąć „trwałe” pliki cookie.
Wykorzystujemy także 'tymczasowe' pliki cookie, które nie zostają zapisane na komputerze użytkownika. Gdy użytkownik opuszcza stronę, tymczasowe pliki cookie zostają usnięte. Wykorzystując zebrane informacje analizujemy wykorzystanie strony oraz jej strukturę. W ten sposób możemy wciąż udoskonalać nasze usługi, poprawiając zawartość, personalizację i ułatwiając korzystanie ze strony.
Za pomocą tak zwanych 'narzędzi śledzenia” na naszej stronie dane są zbierane i przechowywane dla celów marketingowych i optymalizacji. Z zachowanych danych tworzony jest anonimowy profil użytkownika. Użytkownik będzie mógł sprzeciwić się zbieraniu i przechowywaniu danych w dowolnym momencie w przyszłości.
Bez wyraźnej zgody użytkownika nie będziemy wykorzystywać narzędzi śledzenia, aby potajemnie zbierać dane osobowe o użytkowniku ani przekazywać tych danych osobom trzecim ani platformom marketingowym ani łączyć tych danych z danymi identyfikującymi (nazwisko, adres itp.).

Stopka redakcyjna

Map imprint Wimdu.pl
Wimdu GmbH

Voltastraße 5
13355 Berlin, Niemcy

Dyrektorzy zarządzający: Arne Bleckwenn, Hinrich Dreiling
Numer w rejestrze handlowym: 129773 B
Sąd rejestrowy: (Berlin, Charlottenburg)
Numer identyfikacyjny VAT: DE 276 228 078

Skontaktuj się z obsługą klienta